Deze commissie houd zich in 1e instantie bezig met de organisatie van het Optima Farma congres en alle andere activiteiten zoals de studenten symposia.
Maar ook de opleidingen en bij-en nascholing vallen onder de (mede) verantwoordelijkheid van deze commissie. Zo zijn er contacten met de diverse ROC’s en HBO opleidingen maar ook met de diverse scholingsaanbieders.
Doelgroep:
Apothekersassistenten, Farmaceutisch consulenten, Farmaceutisch managers en Farmakundigen (met AA diploma)
Karin Wezepoel, voorzitter
Louise Kierkels | Marga Schilder | Christine Wiedeman | Esther Sprangers | Marieke Addink
Deze commissie houd zich voornamelijk bezig met externe communicatie zoals de website, intranet maar ook de diverse social media kanalen.
Verder zit in het pakket van deze commissie de PR campagnes m.b.t. ledenwerving en de diverse congressen en symposia.
Doelgroep:
Apothekersassistenten, Farmaceutisch consulenten, Farmaceutisch managers en Farmakundigen (met AA diploma)
Margo Briejer (voorzitter) & Hanan Adahchour
Algemeen: secretariaat@optimafarma
Leden administratie: leden@optimafarma.nl
Financiële administratie: penningmeester@optimafarma.nl
Congres, symposia en activiteiten: congres@optimafarma.nl
Opleidingen, bij -en nascholing e.d.: scholing@optimafarma.nl
Communicatie, vacatures en persberichten: communicatie@optimafarma.nl
Farmaceutisch consulenten, farmaceutisch managers en farmakundigen: hogerkader@optimafarma.nl