Per 1 juli j.l. is er het een en ander veranderd m.b.t. KAOF en KABIZ kwaliteitsregisters.
In het kader van de overzetting van het KAOF register(portfolio) naar het KABIZ register(portfolio) kan het zijn dat portfolio’s er op dit moment leeg uitzien en mogelijkerwijs cursussen en/of activiteiten niet juist staan vermeld. Dit is tijdelijk en KABIZ doet er alles aan om alle gegevens die in het KAOF portfolio waren opgevoerd tot 1 juli 2017 zo snel mogelijk in je KABIZ portfolio te plaatsen en, indien van toepassing, te corrigeren.
Het KAOF portfolio is voor KABIZ gewoon in te zien. KABIZ heeft in een testomgeving alle portfolio’s van KAOF veilig opgeslagen en gekopieerd naar het nieuwe digitaal portfolio bij KABIZ.
Bij controle is echter geconstateerd dat veel scholingsaanbieders accreditatie hebben aangevraagd voor zowel het KAOF register als voor het Kwaliteitsregister Apothekersassistenten(KABIZ).
Alle portfolio’s moeten nu gecontroleerd wordt en deze dubbele activiteiten moeten verwijderd worden. Dit moet echter handmatig plaatsvinden.
KABIZ is hier heel druk mee bezig. Omdat het ruim 9.000 dossiers betreft heeft KABIZ dan ook even een aantal weken nodig om dit alles recht te trekken.
Als je binnenkort herregistratie wil aanvragen dan kun je een mail sturen met je registratienummer naar info@kabiz.nl en dan zet KABIZ het digitaal portfolio binnen 5 – 10 werkdagen voor je over.
Mocht je toch nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kan je:
Algemeen: secretariaat@optimafarma
Leden administratie: leden@optimafarma.nl
Financiële administratie: penningmeester@optimafarma.nl
Congres, symposia en activiteiten: congres@optimafarma.nl
Opleidingen, bij -en nascholing e.d.: scholing@optimafarma.nl
Communicatie, vacatures en persberichten: communicatie@optimafarma.nl
Farmaceutisch consulenten, farmaceutisch managers en farmakundigen: hogerkader@optimafarma.nl